2013. február 24., vasárnap

Riport


Óbudai Chix Divatvilág, avagy az Óbudais modellek titkai…

A télben már javában benne vagyunk. Mínuszokban fagyoskodva is megpróbáltunk különböző érdekes dolgokat kínálni nektek. Ebben a hónapban is címlapon iskolánk egyik végzős diákja, aki a tankönyveket néha a csinos ruhákra és kifutókra cseréli.

Második delikvensem Kulin Brigitta 12.A osztályos tanuló volt.


Brigi, mi ösztönzött arra, hogy elkezdj modellkedni?
Sokan mondták nekem amikor kisebb voltam, hogy teljesen modell alkatom van és hogy elkezdhetnék modellkedni, vagy csak próbáljam meg, és én is szerettem nézni (ahogy még sok lány rajtam kívül ) az America's Next Top Model című műsort ami még jobban inspirált.
Milyen munkáid voltak eddig, mikkel foglalkoztál?
Az első munkám egy Hair Show volt, utána volt egy nagyobb divatbemutató amin szerepeltem a Gombold Újra, Divat a magyar nevű show-n vettem rész, majd pár fotózásom volt és ami számomra eddig a legnagyobb munkám az a Bécsi divathét. Nagyon nagy élmény, külföld, hírességek.
Volt e olyan ruhád ami különlegesnek számít?
A Gombold Újra nevű show volt egy különleges darab olyan volt mintha a busó járásról jöttünk volna, a fejünkön egy nagy szarvval , a másik pedig, hogy Bécsben, nekem volt az egyik ruhám a záró ruha amivel ki kellett kísérnem a tervezőt a kifutó végére és külön fotózkodni volt megtiszteltetésnek éreztem, főleg hogy imádtam a ruhát
Szüleid, családod, barátod hogyan támogat?
A szeretteim támogatnak mindenben, habár féltenek is, de szeretik ha olyat csinálok amit élvezek. A húgom szerencsét is hozott mindig, ha elkísért egy válogatásra, mert akkor biztos lehettem benne hogy beválasztanak. A barátom is támogat, habár lehet talán ő félt a legjobban.
Milyen különleges munkáid voltak, amikre igazán büszke vagy?
 Hát már ugye említettem a Bécsi Divathetet nekem ez volt a legnagyobb élmény:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.