2013. február 24., vasárnap

Sport


SPORT
Mostani számunkban szintén egy kézilabdázót mutatunk be. Ő nem más, mint Faluvégi Rudi, aki nem multimilliomos jazz dobos, hanem a magyar ifi kéziválogatott irányítója, átlövője.

Mióta kézilabdázol?
 9 éve kézilabdázom. 9 évesen sok más sportág után lementem kézi edzésre, és ott ragadtam. Megfogott az emberek jó akarata és a csapatszellem. Nem is bántam meg, hogy akkor elkezdtem.
Miért esett erre a választás?
Nem volt konkrét választás, próbálkoztam ezzel, azzal, de semmi sem fogott meg igazán. Aztán lementem egy edzésre és hirtelen elmúlt 9 év.
Milyen poszton játszol?
Elsősorban irányító vagyok, de sokat játszom átlövőben is. A két poszt szinte ugyan az, de mégis más. Az irányító az aki a pályán vezeti a csapatot, bemondja a figurákat, egyszóval irányít. Az átlövő az aki a legtöbbször befejezi az akciót. Úgy látszik mind a két feladatra alkalmasnak tartanak.
Miket szeretnél elérni a kézivel?
Amit csak lehet. Egyéni, klub és válogatott szinten is csak a legjobbnak lenni, ez lebeg a szemem előtt.
Családod hogyan támogat?
Minden elképzelhető módon. Nehéz ezt leírni, mert, ahogy támogatnak, az leginkább abból fakad, hogy milyen vagyok én. úgy segítenek, ahogy arra szükségem van, és a végletekig elmennek.
Pár mondatban elmondanád egy napod?
Fél 7kor kelek minden nap. 7től nyolcig edzek, jellemzően kondi és futóedzésünk van reggel. Nem kímélnek minket annyit elárulhatok.  9re érek be a suliba, túlélésre játszom 13 óráig, amikor végzek mindennap. Ekkor ebédelni megyek és alszom egyet a délutáni edzés előtt, ami 6tól van 8ig. Aztán vacsi, Family guy, szundi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.