2012. december 18., kedd

Egy sportoló, aki nem adta fel


Egy sportoló, aki nem adta fel…


Kedves Diáktársaim! Van szerencsém bemutatni nektek egy lányt, aki iskolánk volt tanulója, és most pedig a Magyar Női Kézilabda válogatott bal átlövője. Mivel sajnos élő interjúra nem volt lehetőség, mivel Klivinyi Kinga külföldön volt, ezért interneten keresztül készült el a beszélgetés.



Hogy teltek a gimnazista éveid?
A gimnazista évem jól teltek, sokszor nehéz volt össze egyeztetni a kézilabdát a tanulással, így az utolsó évemet már magántanulóként végeztem,de azért minden jól sikerült.
Mióta kézilabdázol?
Általános iskolás 1. osztályban kezdtem el kézilabdázni, hiszen a Kerék utcai általános iskolába jártam ,aminek akkor még volt sportosztálya , és ott kezdődött a szerelem a sportág iránt.
Gondoltad volna hogy egyszer válogatott leszel? Vagy ez tervbe volt véve?
Ez volt az álmom, hogy egyszer felnőtt válogatott legyek és Görbicz Anitával játszhassak együtt.
Elmesélnéd egy napodat? Mivel töltöd a szabadidődet?
Egy átlagos napomon 2 edzésem van ,minden reggel kocsival megyek Vácra , az első edzés fél10kor kezdődik, majd általában együtt ebédel a csapat, ezután én és még pár csapattársam vissza megyünk a csarnokba és elfoglaljuk magunkat a következő, fél4kor kezdődő edzésig, miután hazamegyek és pihenek. A szabadidőmben barátommal vagyok, illetve készülök a vizsgaidőszakra.
Mik a céljaid?
Céljaim szerepelni a következő olimpián ,aranyérmet szerezni a csapattal , illetve ezen kívül még nagyon sok jó eredményt elérni a kézilabdában.
Jelenleg melyik klubbot erősíted?
Jelenleg a Váci NKSE balátlövője vagyok.
Mit üzensz a még suliba járó élsportolóknak?

Azt üzenem nekik, hogy próbáljanak meg a lehető legjobban leérettségizni, és utána teljes erőbedobással koncentráljanak és tegyenek meg mindent a céljaikra eléréséért , és akkor minden sikerülni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.