2012. november 15., csütörtök

Óbudai Chix Divatvilág, avagy az Óbudais modellek titkai…


Óbudai Chix Divatvilág, avagy az Óbudais modellek titkai…

Közeleg a tél, az őszben meg már régen benne vagyunk. Arra gondoltunk, hogy érdemes lenne megkeresni egy két modellt, aki a suliba jár és megkérdezni tőlük hogy mi a mostani trend. Szerencsére találtam három gyönyörű, vállalkozó szellemű hölgyet, akik hajlandóak voltak rám pazarolni amúgy is drága idejüket, na de elég a szóból, íme az interjú! J

 Első áldozatom Bötös Lilla 12.C osztályos modelltanonc volt.


Lilla, mi ösztönzött, hogy elkezdj modellkedni?
Láttam a tv-ben egy felhívást, hogy keresnek modelleket és elmentem a castingra, és bekerültem. Tulajdonképpen ezzel kezdődött a „karrierem, ha fogalmazhatok így.
És milyen munkáid voltak azóta, mikkel foglalkoztál?
Mivel eléggé most kezdtem ezért csak két forgatáson voltam, amiken kiemelt statisztai szerepet töltöttem be, és szerepeltem a Viva Mayo Chix divatvilág címü műsorában. Voltam számos divatbemutatón, mint például a Brazil karneválon, Budapest karneválon, illetve fiatal divattervezők bemutatóin.
Volt-e olyan ruhád, ami különlegesnek számít?
A legutóbbi divatbemutatón olyan ruhákat vettünk fel, amik bicikligumi belsőből készültek. Egy londoni magyar származású tervező ruhái és kiegészítői voltak. A nyakamon szelepekből készült nyaklánc volt. Ez a tervező attól különleges és sikeres, hogy ilyen extrém anyagokból készít ruhadarabokat esetleg teljes kollekciókat, kiegészítőket.
Szüleid, családod hogyan támogat?
A szüleim és az öcsém maximálisan támogatnak. Megértik hogy ha fáradt vagyok egy casting miatt. És ami nagyon érdekes, az az, hogy az első castingomra az öcsém kísért el, ami meglepett, mert nem szokott nagyon sehova kísérgetni.
Most ha jól tudom, külföldön bontogatod szárnyaidat, erről mennyit tudhat meg a nagyérdekű?
Igen, Indonéziába, Jakartába utaztam 3 hónapra. Nyár közepén kaptam az itteni ügynökségtől egy lehetőséget, hogy kijöjjek és az itteni munkákkal/ képekkel bővítsem a portfóliómat. Az anyaügynökségem szerint, első külföldi próbálkozásnak, ez a hely alkalmas, így hát megpróbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.